. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Teak Agacı Balkon Setinin Yaglıboya ile Degisimi

2 Aralık 2020 Çarşamba

Teak Agacı Balkon Setinin Yaglıboya ile Degisimi



Alacatı balkonuma gelsin diye calısıyorum diye birkac post hazırlamıstım. Sona dogru yaklasırken, en büyük hedeflerimden birini hayata gecirdim. Nalan ve Nesrin ile beraber Teak agacı koltuk setini boyadık. "Teak agacını boyama, boyanmaz" sözlerini dinlemedim. Beyaz aradım bulamadım ve boyadık. Cok güzel oldu acaipp mutluyum yaa. Tesekkürler NalanNesrin


Beyaz yaglı boya kullandım Teak agacı icin. Aslında öncesinde cok arastırdım. Sadece cila atmam asla boyamamam önerildi. Nettede bakındım hep cila. Ama onlar evime geldigi gün karar vermistim beyaza boyamak icin bekleme sürecim esimin evlilik yıldönümü hediyesi olmasıydı zira hepsiburada bambu set faicasında acaipp üzülmüstüm o vesile ile bunların garanti süresini beklesem dedim hani olurya bir sıkıntı daha yasarmıyız ama sonrasında bekleyemedim ve balkon setimiz artık beyaz. Deniz henüz Kastamonu'da  yok :D

Belki ilgisini ceken olur. Yaglı boya ilk katı tiner ile acarak incelttik, kuruyunca ikinci kat attık.
























 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.