. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Geri Dönüsüm Deniz Feneri

4 Aralık 2020 Cuma

Geri Dönüsüm Deniz Feneri




Bir minik saksı, bir dondurma kutusu ve dümen seklindeki resim cercevesi alt tabakası, deniz feneri yapmama sebep oldu. Alt stand dümen seklindeki cercevenin alt tutucusuydu ve ben sökmüstüm. Cerceveyi duvara asmıstım zaten 😀 Saksı ve dondurma kutusu üstlerini ince jüt iplik ile kapladım. Ahsap boncuklar ile balkon görünümleri verdim. Fenerin bahcesine taslar agac deniz kabukları ekledim ve tabii olmazsa olmaz birde yelkenli. Deniz fenerimin en üst kısmını ısıklı yapabilmek icin birkac gün arandım ne yapabilirim diye. Sonunda üstte kalan minik saksının dibini kesip pilli bir led küre yerlestirdim. Basardım galiba ⛱⛵⛴🚤✨🌊






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.