. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Gece Lambasının, Denizci Lambasına Dönüsümü

18 Aralık 2020 Cuma

Gece Lambasının, Denizci Lambasına Dönüsümü









Ciddi ciddi, cok eski bir gece lambamızdı. Cok yıpranmıstı. Elden gecirdim. Boyadım. Beyaz kalın jüt halat, duvara asabilmek icin cercevealtı  kullandım, lambaya arkalık yaptım. Biraz da deniz kabukları ve deniz yıldızı ile tam bir denizci fenerine dönüsüm gerceklesti.




(Muhtesem video cekimim; ahahahaaaa ayy ne zaman ögrenecegim güzel videolar cekebilmeyi)








 









*********************





Bu resim cerceveside, hani mutfak icin karatahta konseptleri vardır bilirsiniz..

Degisim ile resim cercevesi artık

Boyandı, jütlendi ve deniz kabukları ile yenilendi. Hayatımın anlamı görseli güzellestirip, zenginlestirdi.





1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.