. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kapı Boncugu ile Neler Yapılabiliyor?

1 Haziran 2020 Pazartesi

Kapı Boncugu ile Neler Yapılabiliyor?





Boncuklu Kapı Perdesi Modelleri 2020 - DEKORCENNETİ.COM

Yıllar önce bu üst resimdeki kapı boncuklarının beyaz renklisini almıstım. Oysa evimde bunu takabilecegim bir alan yok ama sıngırtısı ve ısıltısı hosuma gidiyordu. Kullanabilecegim alan olmayınca, gecen zaman icinde kesip parcaladım. İlk olarak balkona kagıt fener üzerine kaplama yapıp avize calıstım.


Bir kısmı ile sise dekorasyonu yaptım



 

Bir krem kutusunu mumluk yapıp onuda boncukladım




Bambu kahvaltılık diye aldıgım sözde bambunun tahtası ikiye bölündü yapıstırdım tasladım ve onu ferforje sehpa üzerine tepsi olarak kullanıyorum. Sehpa üst zemini islemeli ve delikli oldugundan üzerine koyduklarım düzgün kalamıyordu





Simdi hem kahve veya cay keyfi hemde objelerim icin düzgün zemin oldu


Arkadasımın orasını burasını kestigi, sonra icine sinmeyip kapıya attıgı canım sepetide alıp gelmistim ve kestigim kapı boncukları ile yenilemistim



Elimde kalan son kapı boncukları ile porselen kaselerden abajur calısmıstım.





Baska kullandıgım alan varsada hatırlamıyorum dogrusu. Bildigim bir gercek var. Boncuk cok bereketliymis. Oldukca bol kullandım. Hatta en minicik kısım olan boncuklardan daha bir hayli var kullanım icin bekleyen.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.