. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ahsap Sepet Onarım ve Yenilenmesi

5 Haziran 2020 Cuma

Ahsap Sepet Onarım ve Yenilenmesi




Bugün yine bir yenileme calısması ile keyifli zamanlar gecirdim. İcine kupalara diktigim ciceklerimden, sepeti korumaya almıstım ama yinede su alan kısımları olmus. Kupaların altına bir poset serip üstünede kullanmadıgım buzdolabı yumurtalıgını, su kacırabilecegim icin koymustum. Üstelik ciceklerde az su isteyenler kaktüs ve skulent türleri, su alan kısımların boyası zarar görmüs tabii. Önce boyadım. Üzerine ince halat iplik kapladım. Yerden yüksek olsun diye ayak yapmak icin minik bardaklara aynı islemi uyguladım. Sepetin alt ve üstlerine ensiz minik serit dantel yapıstırdım. Hani biraz retro veya vintage tarz olsun diye...

İcime sindi, bir süre daha böyle kullanalım bakalım















Bardak yazdım basta ama aslında kup ve uzun süredir kullanım dısıydı. Simdi yendiden birkacıda olsa kullanımdalar.







Ciceklerim yeniden yerlerine kavustular. İki senedir bu sepette yasıyorlar.  Kaktüsümün biri boya cekti, sulak yerde de yasamıyor ama aldı basını gitti  kendini kavak sanıyor.




Testi üzerinede Bonsai'mi (cakma) ve minik yelkenlilerimi dekor ettim. Alacatı'mınbu kösesi simdilik tamam







Gelsin artık sıcak yaz geceleri, balkonumda keyif yapıyorum ama yaz gecelerinide sabırsızlanarak bekliyorum. Bonsai üzerindeki Arı'yı gördünüzmü?


Bayılıyorum ısıklı olan objelere pilli olsun led olsun solar olsun hic farketmez, evimin her bir tarafına doldurdum inanın ufak tefek bu tarz objeleri...

Sevgilerimle

Coronasız Günlere







1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.