. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Porselen Kaselerden Abajur Yapımı

31 Mayıs 2020 Pazar

Porselen Kaselerden Abajur Yapımı








Azize'm sırf almıs olmak icin, para harcamak icin her hosuna gideni hemen alır. Sonra ilk fırsatta kapı önüne koyar. Ankara'da yasıyordu yıllardır. Bir sene önce benim memlekete geldi yerlesti. Nakil sırasında attıklarını saydıkca yemin ederim deliriyorum. Atıyor kelimesi mecazi tabii bagıslıyor demeliydim. Bir ev dolusu büyüklü kücüklü ne varsa apartman görevlisine bırakmıs gelmis. Neysekii artık kontrolüm altında. Corona'ya kadar birlikte gezip dolasıyor alısveris yapıyorduk. Yanımda oldugu sürece herseye el atmasını yasakladım. Bende rahatladım.


 Azize'm...

Kısa bir süre önce bu şık kaseleri verdi bana. Ondan alıp geldiklerimle benim ev şenlendi yemin ederim. Kaseleri bende mini abajura dönüstürdüm. Aradaki materyalim kagıt havlu rulosu. Kesip kesip kullandıgım kapı süsü bu son degerlendirmelerimle sonunda bitti. Bir diger post ile onlarıda paylasacagım. Birazcık ensiz kurdela ara baglantılara. Sıcak slikon olmazsa olmazım hep elimin altında, her derdime devam.







Azizemin verdigi allahtan üc kase idi. Dört olsa sıkıntı olacaktı bana. İkisi ayak, birisi tepe yani abajur kısmı oldu. Önce ikisini yapıstırdım. O baglantı üzerini kesip paramparca edip her yerde kullandıgım kapı süsünün en ince kısmı ile kapattım. Kagıt havlu rulosunun üzerini kapladım. Kapı süsü ile üzerine spiral sarmallar yaptım. En üst yani aslında kase tabanını yine süs taslar ile abajura benzetmeye calıstım. Alt ayakların aralarına ince kurdelalar yapıstırdım. Aslında elimde yoktu cok chıc retro tarz dantel daha cok yakısırdı. İleride elime gecerse yapacagım. 





Bu taslı seri balkonumda yer aldılar bile




Ne yaptıgımı anlamaya calısan ByMeraklı















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.