. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Farklı Farklı Runner Önerileri

26 Mayıs 2020 Salı

Farklı Farklı Runner Önerileri






img_pastprojectskd_ss14-net | Rosi Silva | Flickr

Runner ve American Servis calısmaları yapacagım. Nette cok aranıyorum uzun süredir ne yapacagıma karar veremedim. Nasıl karar vereyim o kadar cok modeller ve örnekler varki. Örgüler, Danteller, Sise Mantarları, Kumas, Patchwork,  Kece,  Punch isleri. Neye bakacagımı sasırdım. Amerikan servis icin kumas ve örgü karısımı birseyler var aklımda ama aciliyetim runner o yüzden fikirlerinizede acıgım.


Camino de mesa Boho, camino de mesa de Perú, tapiz de Perú, textil de Perú, camino de lana, telar de mesa, camino de bordar rojo, camino de flores, camino de hippie   - Gökkuşağı #Boho #bordar #camino #Flores #Gökkuşağı #hippie #lana #mesa #Perú #ROJO #tapiz #telar #textil,







HUZUR SOKAĞI (Yaşamaya Değer Hobiler)










































Patchwork an Wochentagen   - Projects to try    #Patchwork #Projects #Wochentagen



Jüt ipinden runner-Jute Twine Cord rope runner

Check out my blog for this and other great Wine Cork Tutorials, Wine Cork Crafts, and Wine Cork ideas.  cork trivet wine cork projects, wine cork crafts projects, crafts with corks from wine bottles, easy crafts using wine corks, wine cork ideas



Morning Glory Designs: Working on an Idea for Teaching EQ7 online -- And a Give Away!


Sunflower stainglass pattern information












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.