. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY Yumusatıcı Pet Siseden Geri Dönüsüm

21 Mayıs 2020 Perşembe

DIY Yumusatıcı Pet Siseden Geri Dönüsüm








Bugün atölyemdeydim. Ufak tefek ama benim yaparken büyük büyük keyif aldıgım calısmalar yaptım. Atıl durumda olanları degerlendirmek benim icin paha bicilemez bir keyif. Yumusatıcı sisesiydi kendileri. Uzun bir süre önce yaptıgım her calısmayı video kaydına almaya karar veren ben resim cekmeyi bile unutmusum. Ama bildiginiz pet bir sise iste. Sadece agız kısmını kestim. Biraz dantel biraz ince halat ve takı yaparım diye aldıgım ama yapmadıgım kalp objeler kullandım. Video cekme isini yapacagım gelecekteki calısmalarımı ise Nalanımın bana gelecegi günlere bıraktım. Ben yaparım Nalan ceker... Tek basına zor oluyor video kayıt yada ben beceremiyorum. 

























5 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.