. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Sise Dekor Calısmaları

23 Mayıs 2020 Cumartesi

Sise Dekor Calısmaları








Sise süsleme isleri ile vakit gecirmeyi seviyorum hatta bayılıyorum. O kadar keyifli geliyorki bana vakit nasıl geciyor anlamıyorum. 

Bu calısmalarım alıstırma kendimi alıstırma tarzında. Sonrasında calısacagım siseler makrome ve seramik hamuru ile olacak.

Balkonumu; deniz olmasada bu sehirde Alacatı'ya döndürmek en büyük hayalim. Gidemedigim Ege'yi bana getirmek...

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.