. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Tamamen Geri Dönüsüm Mum Standı

4 Nisan 2020 Cumartesi

Tamamen Geri Dönüsüm Mum Standı







Pinterestte görüp hosuma gitmisti. Kuru cicekleri, mumları vb. objeleri böyle bir araya toplayıp bir tanzim olusturmak. Uzun bir süre önce bos kaldıkca baslamıstım kafamdaki degerlendirme calısmasına. Bosalan makaralar, catlayan bambu kesme tahtası, mumlar,bir su bardagı (yalnız kalmıstı), iki cam yogurt kabı, kozalak(bizdeki ismi gıcı), yapma cicekler, kuru dallar ve mumlar aahh bir iki tanede sahilden alıp geldigim iri taslar bir araya topladıklarım. Kesme tahtasını akrilik boya, makaraları oje ile renklendirdim. Dikis diktikce bosalan makaraları boyamakla basladım ise.  Aslında makaralar dogal renginde kalabilirdi güzeldi renkleri ama biri farklı tondaydı, sırf o yüzden önce boyayıp sonra kurdela ile kapladım.











      


Kuru dallar, deniz tasları, makara ayaklar










 kozalak cicekler





Coronasız günlere...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.