. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Her Anahtara Bir Püskül (keychain tassel)

15 Nisan 2020 Çarşamba

Her Anahtara Bir Püskül (keychain tassel)

Ben cok seviyorum, oda anahtarlarının üzerine bu tarz calısmalar takmayı. Elime gecen bir iki tül kurdela vs hemen baglayıveriyorum bir anahtara. Hele sokak kapısı anahtarımı görseniz bir dünya derler yaa iste öyle, neden??? derseniz cantamda kolay buluyorum agırlıkları cok oldugunda. Ayy ama bak böyle deyincede Corona yüzünden dısarı cıkamadıgım geldi aklıma. Ne zaman bitecek bu karantina, böyle giderse umutsuzluk baslayacak bende korkarım. Yasadıgım sehirde karantina, sokaga cıkma yasagı yok yasımda ortakarar oda engel degil dısarı cıkmama ama cıkmıyorum. Yinede dedigim gibi umutsuzluk karamsarlık hisleride dısarı vurmaya baslıyor.Umarım yakındır artık güzel seylerin olması...İnsallah!!!

Püskül kızlar







Tassels • Borlas -   - #borlas #DrawingTips #drawings #Illustrations #tassels

Neşe'nin gözdeleri
Diy DecorsComo fazer o tassel: o acessório da vez! ⋆ De Frente Para O Mar #acessorio #como #fazer #frente #Mar #para #tassel #vez
Örgü










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.