. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Bıldırcın Yumurtalarından Dekor Calısması

6 Nisan 2020 Pazartesi

Bıldırcın Yumurtalarından Dekor Calısması






By Sanslı ve ben...

Yıllar boyu hep kus oldu evimizde, konusturamadım hic birini, hatta calıstıgım yıllarda birde papaganım olmustu. O bile konusmadı. Benim gibi bir geveze arkadası oldugu halde. Sonunda sanslı benden beter cıktı, "sus olumm biraz sus nolur" bile yapıyorum. Neyse onunla mutluyum ve oda benimle. Beraber calısıyoruz, elislerime meraklı. O yüzden oje, yumurta ve diger boyamalarımın arasına onuda kattım bu postta.

Paskalya yumurtalarından aklıma geldi yumurta boyamak. Uzun bir süre aradım marketlerde ama kırlangıc yumurtası diye kalmıs aklımda. Sonunda Bıldırcın oldugu geldi aklımada buldum.

Boya kalmazsa malzemelerim arasında mutlaka oje vardır elimin altında. Keyif alıyorum bir seyleri boyarken. Yumurtalar uzun süre önce boyandı bitti gectigimiz haftalarda dekorda kullandım onları. Simdi minik siseler boyuyorum akrilik boya ile. Onlar bittiginde abajur ayagı olarak kulanma fikrim var. Alısverise cıkamıyorum malum corona baglıyor elimi kolumu. Evde olanlar ile cözüm bulmak zorundayım ama abajurumuda bitirme niyetindeyim.

Dilerim cok daha fazla can yitirmeden kurtuluruz bu illetten

Coronasız güzel günlere, sevgiyle saglıcakla kalın...
































1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.