. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Sandalye'den Ütü Masası

4 Ocak 2020 Cumartesi

Sandalye'den Ütü Masası


Con C de Cuarto de Costura: Organización V (Plancha)La plancha se guarda en el hueco que hay debajo del asiento.Silla-tabla de planchar





Bu fikre bayıldım, yapılabilir. Ama yer tasarrufunu düsündügüm icin yapamayacagım 😳😧😑


Ütü icin bu standı kesin yapacagım


Yıllardır hep hayalimdeki iste bu. Bunun icin yerimde var ama memlekette bunu yaptırmak icin kırk takla falan atmam gerek 

Sırf bu yüzden kullandıgımm iste bu 😌😊😆



4 yorum:

  1. Sonuncusu Metehan'ın laptop masası olarak kullanılıyor bizde :D

    Ben klasik modeli seviyorum zira koltuğa oturup film izleyerek ütü yapmama olanak veriyor, ayakta yapamıyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. laptop masası fikri harikaymıs bayıldım vallaa

      Sil
  2. Online satış yapılan bir yer var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Letgo'da satıs görmüstüm ama bir ay kadar önce belki hala vardır bakmanızı öneririm

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.