. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ahsap Askılar Askılık Görevi Harici Ne Kadar Cok İse Yarıyormus

18 Ekim 2019 Cuma

Ahsap Askılar Askılık Görevi Harici Ne Kadar Cok İse Yarıyormus










Sehpa ve Dergilik calısmalarına bayıldım. Neden olmasın bende bir deneme yapabilirim. Gercekten zevkli hos calısmalar olmus. Dedigim gibi askı askılık harici öyle cok alanda kullanılmıs kii ben begendiklerimi toparladım. İnanın abartmıyorum belki yüz farklı alanda askılık kullanılmıs








#visual #merchandising #window #display,  #Display #merchandising #upcycledFurnitureshelves #visual #window

Bora pra mais um tutorial com cabide? Coisa simples, fácil, rápida e claro, ec...,  #Bora #cabide #claro #Coisa #fácil #mais #pra #rápida #simples #tutorial #upcycledFurniturebedside

Гениальные вещи из старых вешалок / Я - супер...

Lampe design DIY Instruct   Lampe design DIY Instruct












NETTENALINTIDIR



1 yorum:

  1. Hepsi de çok güzel.Özellikle abajura bayıldım

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.