. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Teyzelerin Teyzesi ohh no OMG 😉😏😄

20 Eylül 2019 Cuma

Teyzelerin Teyzesi ohh no OMG 😉😏😄



Kardesimin güzeller güzeli kızı, yani Yagmur'um! uzun süredir Amerika'da yasıyor. Gectigimiz Anneler Gününde unutmayıp nazik bir jestle bana cicek göndermis ve beni aglatmıstı (gözümün yası yüzümü yıkadı bknz;kaynanamın lafı) O gün acaip mutluydum dogrusu. Unutulmamıstım...

Teyzelerin Teyzesi ohh no OMG 😉😏😄
(Cicek üzeri not)

Benim icin cok degerli olan cicekleri güzelce kuruttum. Bugün onları bir tablo yaparak degerlendirdim. Artık ömrüm oldukca baktıkca, güzelligimin güzelliklerini hatırlayacagım

Tablo icin burdan buyrun...




Uzun süredir sakladıgım strafor vardı atmayıp sakladıgım hani koruma amaclı bir seyler ile bana gelen. Üzerine ince bir tül kapladım sadece. Slikon köpügü eritir diye. Sonrasında cicekleri tanzim ettim. Aslında biraz acele ederek calıstım onca isimin arasına sıkıstırdım bu calısmayı ama yinede icime sindi dogrusu...





















2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.