. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Minicik Bir Yenileme

8 Haziran 2019 Cumartesi

Minicik Bir Yenileme



Aslında post adına minik bir yenilik yazdımsada mecburi yenilik olmalıydı. Zira benim boy 1.55 aldıgım pantalon boyları genellikle uzun geliyor ve eger böyle paca ucunda kesince kaybolacak kısımlar varsa alamıyorum bile cook begensemde. Bu pantalonda pacalarda sadece fermuar vardı. Kısaltma yapınca mecbur fermuar kesmek zorunda kaldım. Sonrasında ise fermuar uclarını sabitlemek icin birseyler yapmak gerektiginden bende minik pullar kullandım. Sade ve hos oldu sanırım











3 yorum:

  1. Elinize sağlık küçük dokunuşlar büyük güzellikleri ortaya çıkarmış

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuşş...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bende aynı dert var.Boy kısa.Pantolonlar uzun.Bu fikri yazdım kafama

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.