. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: TARÇIN ÇUBUKLARI İLE DEKORASYON

6 Ocak 2019 Pazar

TARÇIN ÇUBUKLARI İLE DEKORASYON




Hala yapıyorum bunu resim cekerken o bas parmak kesin cam önünde

İnanın simdi post icin resimleri atarken gördüm parmagımı

daha dikkatli özenli calısmam lazım

Kıs ayları basında Ekim ayının son günlerinde İstanbuldaydım uzun sürede kaldım Kasım sonuna evime döndüm

Bu yüzden yaz boyu yaz tembelligi, zaten üretim yoktu uzun süre evden uzakta olunca yarım kalan islerim uzun süre beni bekledi

2019 geldi bu arada geldide bir haftası gitti bile

Nice saglıklı mutlu huzurlu paralı yıllar diliyorum herkese bu vesile ile...

Gectigimiz hafta canlandım biraz islerime el attım

Biraz örgü biraz takı yarım kalan geri dönüsümler derken, arayada simleri dökülmüs bu mum takıldı gözüme onada el attım bir ara, on dakikada onuda tarcın cubukları ve bir parca iplikle yeniden düzenleyip mutfakta dekarasyon tamamladım







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.