. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DANTEL ÖRGÜ VE KUMASIN MUHTESEM UYUMU

7 Ocak 2019 Pazartesi

DANTEL ÖRGÜ VE KUMASIN MUHTESEM UYUMU


Bu paylasımım tamamen kendim icin, hani bunlar surda dursun bulunsun tarzı. Malum Ocak ayındayıznonunda nerdeyse yarısı geldi bile. Subat kısa fakat Mart sıkıntı ve uzun. Nisan ve Mayıs bahar iste hedefim oralar. "Ne de olsa kısın sonu bahardır" deyip allahım saglıklı ömür verirde oralara erersem diye ön hazırlıklara baslayacagım. Gecen kıs iki geri dönüsüm elbise yapmıstım. Hatta üc ama sanırım birini post olarak eklemeyi unuttum buralara. Neyse bu yaz icin hedefim en az 2 veya 3 tane kumas dantel karısımlı bu asagıdaki modellerden kendime yapmak. O yüzden burda bu modeller elimin altında bir kenarda kalsın. Belki sizlerede fikir olur...  









Фотография

There is 1 tip to buy this top.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.