. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: YENİDEN MERHABA!!!

2 Ekim 2018 Salı

YENİDEN MERHABA!!!




Ben denize tatile kum ve günese doyamadan tatil bitti. Uzun süre bloguma bakamadım. Uzak kaldım hem elislerimden hem ortamlardan. Maalesef önümüz kıs, soguk ve ic karartıcı havalar yakında, kapımızda...Ben su anda bu postu yazdıgım anlarda memlekette fırtına ve yagmur basladı, simsekler cakıyor, yıldırımlar sehrı aydınlatıyor. Tam benim havam dogrusu. Neyse ne derdi ananem "döne döne yaz, döne döne kıs"  mevsimleride bozduk ilkbahar ve sonbahar kayıp.

Evet kıs kapıda havalar serinledi. Kıslık hazırlıkları malum. Her evde her mutfakta harika hazırlıklar var. Ben sadece tursumu hazırladım henüz. Fiyatlar cıldırdı. Neye el atsan ates pahası. Allah hepimizin evlerine,ceplerine bolluk bereket versin.




Sevgilerimle...


1 yorum:

  1. "Ben denize tatile kum ve günese doyamadan tatil bitti."

    Aynı ben :(

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.