. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: AYAKKABI KUTULARIM ARTIK VINTAGE GÖRÜNÜMLÜ

10 Temmuz 2016 Pazar

AYAKKABI KUTULARIM ARTIK VINTAGE GÖRÜNÜMLÜ

 KİLERİMİN SARI GÖRÜNTÜSÜ GİTTİ 

YENİ HALİ VE YENİDEN KAPLADIGIM KUTUCUKLAR

Sarı bir kaplıkla kaplamıstım yıllar önce ayakkabı kutularını 

(bknz; )



Duvar kagıtları cok isime yarıyor bu aralar ve ablamın eski perdelerin fistoları
tüm kutuları hatta bir hasır sepeti kapladım

simdi görüntü kilerimdede beyaz :D



 Kahverengi ahsap cicekligide boyadım yeniden cicek tanzimi yaptım



Hasır semsiyeligim


YENİLEDİGİM PUF'UMUZUN SON HALİ


 İcime sindi dogrusu


 SAPKA SEPETİM






Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.