. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: AHSAP BOYA İLE DOLAP YENİLEME

13 Haziran 2016 Pazartesi

AHSAP BOYA İLE DOLAP YENİLEME










Ablam Nilgün ve esi sehir hayatından bunaldılar ve köylerine geri dönme kararı aldılar

Tabii ortamda yenilikler yapıldı
Ev cok güzel ve sirin bahceli filan ama kullanacakları dolaplar mavi renkliydi ve oldukca eski görünümlüydüler

Söz vermistim boyarım diye kii en sevdigim is boya yapmak
Polisan X1 kullandım boya isinde ve rulo fırca sart tabii minik ayrıntılara normal fırca

İki günde bitti boya islemi

Ninü cok begendi

Bir süre önce yerlestiler bile evlerine
Yakında gidip bahcesinden resimler cekecegim ve mutfak ile yemek odasından ve en kısa sürede paylasıma sunacagım sizlere

Sevgilerimle...

1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.