. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: JELATİN ÇİÇEK YAPIMI

24 Nisan 2016 Pazar

JELATİN ÇİÇEK YAPIMI




Jelatin Cicekler cok ilgimi cekti dogrusu

Lise yıllarında aldıgım cicek egitimi ne kadar yetersiz kalıyor, insanlar ne kadar güzel ve farklı malzemelerden cicekler üretiyorlar. Artık takip etmekte zorlanıyorum dogrusu

Uzun yıllardır Sospeso Transfer Teknigini arastırıyorum. Eninde sonunda bu teknikte calısmalar yapacagım

Bu konuda hala arastırmalardayım, iste bugün Pinterestte gezinirken (kiiii Pinterest telefonumun sarjını bitirmeme sebep oluyor bir girdimmi cıkamıyorum) bu cicekleri gördüm.

Bu ilk resimde anlayamadım kullanılan malzemeyi 

Pinterest i bilenler bilir. Bu resmi incelerken altta diger paylasımları gördüm

Diger resimde anladımkii jelatin ile yapılmıs bu harika cicekler

Birkac güne deneyecegim :))

How to make gelatin flowers:

How to Make Gelatin Flowers and Bows By justdi on CakeCentral.com:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.