. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: YARIM VE SEKİLSİZ MUMLARI DEGERLENDİRME

11 Ocak 2016 Pazartesi

YARIM VE SEKİLSİZ MUMLARI DEGERLENDİRME



Fazla resim yok ama evde mum yaptım. Yıllar önce oglum lisedeyken ikimiz jel ve parafin mumlar calısmıstık bu ara mum yapma sevdam var dogrusu. Elimde parafin filan yok bende tüm yarım olanları eski bir teflon corbalıkta topladım erittim biraz fitil ile bosalttım bir kaseye icinede birazcık esans damlattım degerlenmis oldu, artık yarım egri bügrü sekilsiz mumlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.