. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: PET SİSELERDEN MAKARNALIK CALISMAM

25 Ocak 2016 Pazartesi

PET SİSELERDEN MAKARNALIK CALISMAM


Esimde bende cok iyi cola icicisiyiz ben sahsen cok tüketirim dogal olarakta hep sise oluyor elimde bu seferde böyle degerlendirdim
siseleri kesiyoruz biraz ütülüyoruz kesilen kısımları ama cokda ütülemeyin alt üst kısımlar icice gecmemekte inat ediyor
ve elimde artan sürten dantel ve kurdelalar ile süsleyip yarım kalan agzı acık olan makarnaları doldurdum iclerine
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.