. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KÖPÜK VE DUVAR KAGIDI GERİ DÖNÜSÜMÜ

4 Aralık 2015 Cuma

KÖPÜK VE DUVAR KAGIDI GERİ DÖNÜSÜMÜ



Yatak odamın duvarını nasıl bir hevestiyse, bir zaman aynalı sticker yapıstırıp süslemistim eee noldu gönlüm gecince. Aldım elime fön makinasını ısıtarak kaldırdım duvardan onları ama bazılarında işe yaramadı ısı filan, boyayı aldı götürdü. Boya badana şu aralar yapamayacagıma göre napayım bende köpük üzerlerini duvar kagıdı ile kapladım duvar fonu yaptım.  fon üzerinde kullandıgım ana malzemem sedef bir bilezik (ablam vermisti kırıkları vardı arada tamir edersin demisti) kelebekler palmiyeler martı ve yelkenliler yaptım o bilezikle. Benim baskahramanım oje her derda deva burdada kullandım ara ara renklendirmelerde

Artık bir süre icim rahat hee bu arada duvara dahada zarar vermemek icin renkli civi raptiyelerle duvara köpükleri monte ettim is isten gecti ama zararın neresinden dönersek kardır dimiii





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.