. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ATKESTANESİ VE ARDIÇ TOHUMU

5 Aralık 2015 Cumartesi

ATKESTANESİ VE ARDIÇ TOHUMU

Post ismini Ardıc ve Atkestanesi verdim ama bunların gercek isimleri olmayabilir aklımda kaldıgı kadarıyla böyle...
Yazın ablam ve torunları ile agaclardan toplamıstık  Ardıc tohumu sandıklarım yemyesilken posette sakladımki kapkara olmasınlar ama yinede bir cogu dogal denge geregi renk degistirip tohumlarını sactılar
Bende tohumları tekrar dogaya atıp hepsini boyadım ve herbirini tanzim amaclı olarak kullandım









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.