. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Mikrodalga Tepsisi ve Sıvı Sabunluk Şişesi Birleşimi

11 Temmuz 2015 Cumartesi

Mikrodalga Tepsisi ve Sıvı Sabunluk Şişesi Birleşimi



Mikrodalga fırınım ne yazık ki sizlere ömür, bir süre önce yitirdim kendilerini, lakin cam tepsisini tabiiki de atmamıştım, diğer malzeme ise sıvı sabunluk haznesi

İkisini de beyaza boyadım ve sağlam bir şekilde yapıştırdım (Patex kullanıyorum bu tarz sağlam olması gereken yapıştırma işlerinde)

Mutfak masa üzerine yakıştı :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.