. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: KOT ÜZERİNE SANATSAL CALIŞMALAR

7 Temmuz 2015 Salı

KOT ÜZERİNE SANATSAL CALIŞMALAR

So Young Choi: Unknown title (ARCO8 - Madrid) | Flickr - Photo Sharing!

Unique Junktique: Tuesday's Top Five Favorite Junk Finds -18 Featuring Upcycled Denim Art -Artist Choi So Young

Choi So-Young (Korean, b. 1980), Crossing, 2012. Denim on canvas, 91 x 91 x 5.6 cm.

Unique Junktique: Tuesday's Top Five Favorite Junk Finds -18 Featuring Upcycled Denim Art - Artist Choi So Young

So Young Choi: Landscape of Gaya (ARCO8 - Madrid) | Flickr - Photo Sharing!

So Young Choi: Landscape of Gaya (ARCO8 - Madrid) | Flickr - Photo Sharing!


Bu büyüleyici calısmaları Pinterestte gördüm ve paylastım

Blogevi misafirim nurtenbegendi demiski haklı olarak"calısmaların linklerinide koysaydınız", dünki postta bunu atlamısım, kendileri cok haklılar. Fakat bu calısmalarla ilgili aldıgım resimler tek bir yere veya kisiye ait degil, ulasabildigim bir adresi paylasıyorum ama oda benim gibi paylasmıs maalesef. Belki net üzerinde aramalarla detaylara ulasılabilir 
Tesekkürler nurtenbegendi, Sevgilerimle...


bicocacolors



1 yorum:

  1. Muhteşem işler bunlar. Paha biçilmez. Paylaşım için teşekkürler. Çok beğendim. Eserlerin linkini de koysanız iyi olurdu. Belki devamını da görmek isteyen, belki gücü yeterse almak isteyen çıkabilir. Hiç değilse bir beğeni sunabiliriz. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.