. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Yüzeyleri Dökülen Ayakkabıyı Yenileme

29 Haziran 2015 Pazartesi

Yüzeyleri Dökülen Ayakkabıyı Yenileme






Dökülmeleri resimdede görebiliyorsunuz...

Önce dökülmelerin oldugu kısımları oje kullanarak sabitleştirdim







Sonrasında mini kurdelalar ile  derisi soyulan dökülen kısımları sakladım. Uygun bir obje bulamadığımdan düğmelerin alt kısımlarını kesip yapıştırdım kurdelalarıda öyle sağlamlastırdım
Bir süre daha idare ederler sanırım
Bayramdan öce sahibine teslim ederim artık. 

Hahahahaaaaa

Herkes üretir satıs yapar ördüğü diktiği v.b ile...

Napalım ben eskiciyim, işte böyle arkadaşlarımın atmaya kıyamadıklarını yenilemek benim işim












2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.