. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: AHŞAP KAPLAMA

30 Mayıs 2015 Cumartesi

AHŞAP KAPLAMA





Tuzluk-Biberlik setimin ahsap tepsisini bulasık makinesine atıp yıkama gafletinde bulundum. Üstelik Nalan'ımın dogumgünü hediyesiydi bana cok degerliydi yani. Baktım durumunna boyasam olmayacak berbat halde garibim zımparaydı vernikti boyaydı cok islem gecirecek. Dogalgaz borularından artan ışıltılı malzeme ile kaplamayı akıl ettim güzel ve temiz oldu :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.