. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & KUTU KAPLAYARAK İMAJ YENİLEME

15 Mart 2015 Pazar

DIY & KUTU KAPLAYARAK İMAJ YENİLEME







Fincan kutusunu lastik üzerine dikilmiş ışıl ışıl pullarla kapladım. Sizlerde bilirsiniz metre ile satılıyor bu  lastikli pullar. Yuvarlak kapağı zor sekillendirerek kapladım tutmac kısmı icin evde olan üstü pullu payetli köpüğü ortadan ikiye kestim ve yapıstırdım, diger yarısıda asagıda resimlerde göreceksiniz pastalık kapagının tutmak kısmına yakıstı





 Artan lastikli pullu payetli ışıltılarımı pastadanlığıma kapladım 











3 yorum:

  1. Aman Tanrım mutfağa bir girdimmmm gözlerim kapaştıı bişi göremedim Başkasııı
    ellerine emeğine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bu lastiği nerden aldınız acaba çok güzel olmuş bende aşmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hoby magazalarında veya tuhafiyeci dedigimiz ürün satan heryerde var bu lastiklerden

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.