. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Dıy & Parfüm Yapımı

3 Ocak 2015 Cumartesi

Dıy & Parfüm Yapımı

Evlerimizde, özellikle Banyo; Tuvalet ve Mutfaklarımızda hos olmayan kokularla savasırız. 
Ben son zamanlarda banyoda koku ile mücadeledeyim kiii evim onuncu kat :) 
Buna ragmen sık sık deolar veya benzeri kokular alıp, sıkmak zorunda kalıyorum veya güzel kokulu mumlar alıp geliyorum sürekli yinede asla basedemiyorum. 
Nette gezinirken bir sitede gördügüm tarifleri deneyecegim ama denemeden önce hemen sizlerlede paylasmak istiyorum. Umarım isimize yarar...







İhtiyacınız olanlar:
- kavanoz; 
- (seçtiğiniz) meyve; 
- yüzen mumlar; 
- tarçın çubukları; 
- çam dalları ve otlar; 
- su.

Diledigimiz meyveyi dilimleyerek baslayalım işe, dilimlenen meyveleri tarçın çubukları, çesitli otlar ile birlikte kavanoza koyup üzerlerini gecmeyecek sekilde su ile dolduralım. Kavanozun agzını sıkıca kapatıp 2 hafta boyunca buzdolabında bekletelim. Sonrasında agzını actıgımızda üzerlerine yüzer mumlar koyarak diledigimiz mekanda kullanalım

doğal kokusu


ALINTIDIR


1 yorum:

  1. Merhaba sitemizde oda parfümü yapımında kullanım yapabileceğiniz ürünler bulunmaktadır. Esanslarımızı değerlendirmenizi rica ederiz. https://magaza.hammaddeler.com/kategori/sabun-esanslari saygılarımla

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.