. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ÇİÇEK TANZİMLERİ

26 Ocak 2015 Pazartesi

ÇİÇEK TANZİMLERİ






Eskilerden kalma bir çiçek tanziminden kaç çiçek tanzimi çıkardım, bakarmısınız lütfen :)


Gümüş rengi gondolları beyaza zaten boyamıştım
Çiçeklerin bir kısmı gondol içindeler


Bir tanesi ise eskiden şeffaf olup, tarafımdan yine beyaza dönüştürülen sürahideler


Bir diğeri mutfağımda, beyaza dönüştürdüğüm soda şişesinde


Bir demet kapı girişi yani antrede

Buda kilerime ayrı bir hava kattı



Son olarak kendilerine yeni yer bulanlarsa minik güller

Onlarda baharat şişeleri ve baharat setinin yenilenen metalinde yeni bir tanzim oldular

Ailemde kimden kaldı ise bu tanzim çok işime yaradı çook :)

3 yorum:

  1. Ben de sizin gibi çiçekleri çok seviyroum. eve dolduruyorum...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar hos olmuslar, tabi maharetli ellere dusunce ciceklerin hic sansi kalmamis:))

    YanıtlaSil
  3. Süperrr olmuşlarr Başkasıı bayıldımmm..ellerine emeğine sağlıkk abammm

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.