. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & PET PENGUEN

25 Aralık 2014 Perşembe

DIY & PET PENGUEN


Ablamın torunu Metehan'ı sizlere tanıtmam gerek Sevgili Takipçilerim

Küçücük yasına ragmen müthis bir geridönüsümcü zira

Bir süre önce onbes gün kadar yanlarındaydım ablamın ve torunlarının 

Birlikte geri dönüsüm calıstık bızdıgımla, ben gitmeden öncesinde Kus Yemligi yapmıs Pringles kutusundan, onuda resimlendirdik beraber

Sonrasında bir Penguen calıstık (sahsen evimede yapasım var)

Bundan sonra minigimin calısmalarınıda sizlerle paylasacagım ve blogumda bir Metehan kösesi yapacagım

En minik geri dönüsümcü ile tanısın artık...




 Ve calısmalarına ait resimler













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.