. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Dıy & Camdan Balık

5 Haziran 2014 Perşembe

Dıy & Camdan Balık
















Minik ve derin olmayan cam salata tabagı,  cok kullanamadıgım icin tasarımda kullanmaya karar verdim. Sprey boya ile beyaza boyayıp, altın rengi simli yapıskan ile yüzgeç, kanat gibi bazı kısımlarını belirginlestirdikten sonra göz kısmınada minik bir nazar boncuğu yapıstırdım. İşi saglama almak icin, balığıma en saglamından birde duvara asmak için askı yaptım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.