. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Dıy // Bahce Çitlerim

13 Haziran 2014 Cuma

Dıy // Bahce Çitlerim



Tamamen geri dönüşüm bir çalışmamı paylaşıyorum DIY severler

Peynir kutusunu boyadım. Hurma paketlerinden çıkan dal şeklindeki çatallarını ağaç olarak kullandım. Çitler için çok emek sarfattim doğrusu. Uzun çubukları ikiye böldüm yapıstırdım. Birkaç kelebek skitcker ve uğur böceği ile bahçe havası tam oldu




Sevimli tuzluk ineğim ve süt şişeşi biberliğim bahçede yerlerini  aldılar.

Duy ile yaptığım mumluklar görselimi tamamladı







1 yorum:

  1. Bahce ciylerin cok guzel olmus, ama ben icindeki inegin dudaklarina bayildimm:) Acaba bir opucuk yollarmi bana:))

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.