. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & ÇIRPMA TELİNDEN MUMLUK

20 Mayıs 2014 Salı

DIY & ÇIRPMA TELİNDEN MUMLUK


                                                                                                       

Minik ama kullanıslıydı seviyordum cırpma telimi :) sanırım cok iyi bir sey degilmis malzemesi kullanılamayacak hale geldiginden bir güzel boyadım tabikiiiii simlere batırdım cıkardım icinede bir mum attım
simdi yapacagım is mutfaktaki dogalgaz borusuna uygun birseylerle asarak sallandırmak artık zincirmi olur kurdela yada simli iplermi henüz bulamadım ileride elime birsey gecer son haline getiririm mumdanlıgımı...






1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.