. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ÖRGÜ TEPSİ ASKILIGI

15 Şubat 2014 Cumartesi

ÖRGÜ TEPSİ ASKILIGI



 Uzun süredir elişlerimize vakit ayıramamıstık Nalan ve ben;
Bugünümüzü örgüye ayırdık yarım kalan örgülerimiz vardı, Sinem'e ördügümüz kazaklar, onları bitirdik
Sonrasında Nalan'ın mutfagında tezgah üzerinde kalmıs tepsilere askılık örmeye karar verdim, ben hemen bu tepsi askılıgına basladım, Nalansa teneke kutu acma halkalarında Sinem'e kalem kutusu yapmaya basladı Benim isim kolaydı askılıgı ördüm icine tepsileri yerlestirdim resimlendirdim simdi sizlerle paylasıyorum o hala halkalarla bogusuyor ama ortaya güzel bir calısma cıkacak, ben gidisatı cok begendim dogrusu :)






 Askılıga gelince Sinem'in iki kullanmadıgı bilezigi degerlendirdik, kenarlarını tıgladım, askı olacak kısımlarını ise basit bir modelle tamamladım












2 yorum:

  1. Ellerine sağlık Ablacım.Çok güzel oldu ve çok yakıştı mutfağa. birde mutfağı yeniledik miii...Daha neler yaparız biz dimii

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.