. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY & PET ŞİŞEDEN VAZO ÇALIŞTIM

20 Şubat 2014 Perşembe

DIY & PET ŞİŞEDEN VAZO ÇALIŞTIM












Bu büyük pet siseleri ne zamandır saklıyorum, bugünlerde yine her seyi beyaz dönüstürme sevdasındayım :) Önce siselerin üstlerini sekil vererek kestim sonra tabikii sprey boyalarım devreye girdiler... En sonda üzerlerine simli tutkal ile sekiller cizdim. Aslında iclerine yapacagım cicek calısmalarım var ama ben acelemden simdilik böyle bos vazolar olarak sizlerle paylasıyorsamda, cicek calısmlarım bitip vazolarıma tanzimlerini yaptıktan sonra sizlerle tekrar paylasırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.