. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: MAVİ CUMBALI ANAHTARLIK

7 Ocak 2014 Salı

MAVİ CUMBALI ANAHTARLIK


 Penceresinde perde, cam önünde cicekler... Ben bunu renklendiririm diye almıstım zaten önce cumbasını gri yaptım zira koridordaki dolaplar gri onlara uyum saglar diye düsündüm ancak resimlendirirken farkettimki hic olmadı tekrar elden gecirdim oturdugum binanın görüntüsü lacivert bundan esinlenerek laci simli oje ile boyadım penceresine tül ekleyip cam önlerine cicekler yapıstırdım napayım cok seviyorum birseylerin renklerini degistirip farklılastırmayı :)


 Griye boyadıgım hali




 ve son hali





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.