. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: AYAKKABI KUTU KAPLAMA KAGITLARI HAKKINDA...

19 Ocak 2014 Pazar

AYAKKABI KUTU KAPLAMA KAGITLARI HAKKINDA...

 Sevgili Gül ARSLAN;
Sana söz verdigim sekilde kutuları kapladıgım malzemenin resimlerini senin icin paylasıyorum
Ben Kastamonu'da yasıyorum ve ne yazıkki memleketimde ilgilendigim hobilerimle ilgili cok malzemeyi bulamıyorum mesela krepon kagıtları (esnek krepon kagıdından bahsediyorum, klasik eski olanları var allahıma sükür memleketimizde) bu en basit örnek ama ne yazıkki gercek birkac sene öncesinde ise pecete tutkalını öyle cok aramıstımki inanamazsınız sonunda kardesim ist.dan göndermisti :D
Bu malzemeyi ise yurt dısından bu yaz ziyaretime gelecek olan arkadasıma bana krepon kagıdı getirirsen cicek calısması yapacagım demistim o da sagolsun gelirken kırtasiye dükkanı acacak kadar cok malzeme getirmisti bana :) ben hala krepon kagıtlarında cicek calısmalarımı yapmaktayım henüz bitmediler ama arada bu farklı kaplama kagıdınıda kullandım
Umarım bulursun
Sevgilerimle...




view plainprint?

2 yorum:

  1. benim için bu güzelliği paylaştığınız için çok teşekkür ederim. malzeme bulamasanız da bence siz kendi malzemelerinizi kendiniz üretiyorsunuz. çok güzel malzeme değerlendirmeleriniz var bence ellerinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sitenizi yakından takip ediyoruz. Binlerce yeni modelin bulunduğu her geçen gün ürün gamına yeni sezon ürünleri eklemeye devam eden, Türkiye'nin en güvenilir ayakkabı sitesi olmak için büyük uğraşlar sarf eden sitemiz de kaliteli bayan ayakkabı modelleriyle hizmet veremeye devam ediyoruz.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.