. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ESKİ CEKET NASIL YENİLENİR

10 Aralık 2013 Salı

ESKİ CEKET NASIL YENİLENİR

 Bu ceketimi cok seviyorum ama biraz yenilemek istedim
Aslında bu süsleme islemlerini yaparkende resimlendirmistim ama son bir saattir o resimleri arıyorsamda maalesef bulamadım
Kullandıgım ip biraz degisik, bir türlü ne şiş nede tığ ile istedigim gibi birsey öremedim kac kez denemeler yaptımsada hicbirseye yakısmadı
En son aklıma böyle birsey geldi ve denedim, sonucuda fena olmadı sanırım...












1 yorum:

  1. Sayın Nilay Hanım
    Nalan Bilişim olarak bloğunuzun yorum sorununu çözmüş bulunuyorum...)
    bu arada ceketiniz süper olmuşşş

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.