. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BİSKÜİ KUTUSUNDAN, MALZEME KUTUSUNA

3 Aralık 2013 Salı

BİSKÜİ KUTUSUNDAN, MALZEME KUTUSUNA

 Bugünlerde kutu kaplama hevesleri olustu bende :) 
Bir önceki paylasımımda 2 eski ayakkabı kutusu kaplamıstım ve sizlerle paylasmıstım
bu seferde eski bir bisküi kutusunu kapladım



Gerekli malzemeler; herhangi bir kutu, bir parca kumas, enli bir kurdela, tutkal, slikon, süslemek icinse biraz payet ve eski lastigi gevsemis sac tokası :)


Kutu kapak kenarında kullandıgım lastigi gevsemis eski sac tokam 
:)
 atmayıp bir kenara bir yerde kullanırım dediklerimden birisi eeee vakti gelmis cok ise yaradı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.