. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BOYA ZAMANI - PORSELEN OBJELERİN YENİLENMESİ

3 Ekim 2013 Perşembe

BOYA ZAMANI - PORSELEN OBJELERİN YENİLENMESİ

 Uzun süredir sizlerle bulusamadık, gecen bu uzun sürede bos durmadım yine eski yenileme calısmaları ile mesguldüm evde boyanmamıs yenilecek bazı esyaları elden gecirdim hatta büyüklü kücüklü irili ufaklı ne varsa boyadım ve yeniledim :) bu arada blogumu cok ihmal ettim...
 eee artık paylasım zamanı diyorum ve yorumları sizlere bırakıyorum







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.