. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ŞAMJUR NEDİR?

10 Mart 2013 Pazar

ŞAMJUR NEDİR?





 Eski bir abajuru şamdan/abajur görünümüne dönüştürmüsüm resimleri buraya atarken farkettim, aslında amacım cok çirkin olan işleme ve renklerini kapatmaktı ben amacıma ulastım ama ne yazıkki yine ilk halini sanırım cekmemisim ama eski bakır üzerinde işlemeleri olan bir abajurdu (pc depomda aradım eski halinin resimini bulamadım) her neyse anlatımıma devam edeyim ben; geçen sene anneler gününde oglumun hediyesi Krizantem (Kasımpatı)in kuruyan çiçeklerini tanzimde kullandım ve her zamanki gibi sprey boya kullanarak abajur/şamdanımı altın rengine dönüştürdüm






1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.