. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: OZALİT RULOLARI İLE KÖŞE KAPATMACALAR

23 Ocak 2013 Çarşamba

OZALİT RULOLARI İLE KÖŞE KAPATMACALAR




BANYO KÜVETİ İLE DUVAR ARASINDA O KADAR DAR BİR BOŞLUK VARKİ TEMİZLEMEK COK ZOR OLDU
SONRASINDA BU KÖSEYİ NASIL DEGERLENDİREBİLİRİM DİYE DÜSÜNÜRKEN AKLIMA OZALİT RULOLARI GELDİ ESKİ DUS PERDEMİN HALKALARINI KOLYELİGİMDE; PERDELERİ İSE OZALİTLERİ KAPLAMA İSİNDE KULLANDIM, ALLAHIM ESKİCİMİYİM NEYİM :) 




Resimde görüldügü üzere hem ciceklik hemde tuv.kagıtlıgı olarak köseyi doldurdum artık oradaki bosluk gözüme batmıyor beni rahatsız etmiyor




Bir önceki yayınımda paylastıgım üzere demistimki tuvalet masası arkası boslugunu kolye askılıgına dönüstürdüm ama birde semsiyelik yaptım...Bir alt resimdede görülecegi üzere ruloların birisi ciceklik digeride semsiyelik oldular







1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.