. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: CİZCİĞİMDEN FARKLI MODELLERLE YAKALAR

13 Kasım 2012 Salı

CİZCİĞİMDEN FARKLI MODELLERLE YAKALAR








Can dostum Cizcigimin elemeklerini o benimle, bende sizlerle paylasmaya devam ediyorum insanın böyle onparmagı onmarifet arkadaslarının olması cok mutluluk verici

Önümüz karakıs ve becerikli arkadasım gercekten cok kullanıslı bir o kadarda güzel yakalar calısmıs, pratik ve kullanıslılar

Tesekkürlerimle güzel insan, ellerine emeklerine saglık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.