. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ÇANTADAN GAZETELİK

1 Kasım 2012 Perşembe

ÇANTADAN GAZETELİK



 ESKİLERDEN KALMA BU ÇANTA ELİME GECTİGİNDE İLK AKLIMA GELEN GAZETE-DERGİLİK YAPMAK OLDU





























ALT KISMINA TEKERLEK YAPIŞTIRMAKLA BAŞLADIM İŞE, İÇ KISMI DÜZGÜN DURMALIYDIKİ AĞIRLIKLA DEVRİLMESİN ONUN İÇİNDE EVDEKİ BİR SUNTA PARCASINI KESTİRDİM YAN KISIMLARI İÇİN YİNE ARTIK KULLANILMAYAN ESKİ ASKILARI KESTİM VE DÖRT KÖŞESİNE MONTELEDİM

























ÇANTANIN ÖN KISMINDA GENİŞ BİR CEP VAR BOYDAN BOYA BU KISIMDA ÇOK İŞE YARADI DOĞRUSU ARTIK KUMANDALAR BU CEPTE VE KAYBOLMAYACAKLAR UMARIM :)

7 yorum:

  1. Güzel fikirmiş :D Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. aaa süper olmuş ya bayıldım nasıl güzel fikir ve uygulama çok sağol :)

    YanıtlaSil
  3. Aaahhh çok güzel bir fikiiir, bayılırım ya böyle geridönüşümlere-yenilemelere, ne kadar da kullanışlı olmuş, fikrine-zevkine-ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok Güzel bir fikir çokta güzel yapmışsınız güle güle kullanın

    buda benim yaptıklarım buyurmazmısınız
    http://cigdeminelisleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. harıkaaaaa.ne guzel bır gerı dönüşüm olmuş...

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel bir fikir. Valla bayıldım doğrusu. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili dostlar bloguma gelmissiniz seref vermissiniz her birinize ayrı ayrı tesekkür ediyorum iyiki varsınız

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.