. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: TURŞU; NASIL KURULUR

9 Ekim 2012 Salı

TURŞU; NASIL KURULUR


BEN TURŞULARIMI KENDİM KURARIM HATTA AİLENİN TURŞUCUSUNA BİLE ÇIKTI ADIM 
GECEN SENE KURMAMISTIM
BİR DAHAMI ASLA BU HATAYA DÜSMEM :)




ACI BİBER TURSUSU KARIŞIK TURSU VE NEDENDİR BİLMEM CEVREMDE HERKES KESİLİP DİLİMLENMİS HALDE KURULAN TURSUYA SOSYETE TURSUSU İSMİNİ TAKMISLAR
BENİM YAPTIGIMDAKİ FARK BİRİNE MALZEMELERİ COK AZ HASLAYIP KURMAMDIR



HANİ O COK SEVEREK DEFALARCA İZLEDİGİMİZ ADİLE NASİT - MÜNİR ÖZKUL FİLMİNDEKİ GİBİ SİRKEMİ LİMONMU AYIRIMIDA YAPMAM BEN İKİSİNDENDE BOLCA KATARIM TURSULARIMA



KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER 




2 yorum:

  1. Turşuyu görünce dayanamam.Geçenlerde küçük bir kavanoz salatalık kurdum,beş günde üst kısım erimiş.Hemen dolaba koydum.Ben azıcık da şeker korum,erimesini önlermiş.Şimdiye kadar inanın benimkilerde çok güzel olurdu,ne oldu anlıyamıyorum şimdi.Turşuların berraklığı zaten çok güzel görünüyor,elinize sağlık.Hemde hafif haşlama yapmışsınız,erimemesine hayret ettim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. anammm...süperler aşkımm..ellerine sağlıkk..baktıkca içim gittiii..bende istiyom ona göreee

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.