. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ELBİSENİN HIRKA'YA DÖNÜŞÜMÜ

2 Şubat 2012 Perşembe

ELBİSENİN HIRKA'YA DÖNÜŞÜMÜ



TRİKO ELBİSEM ASLINDA COK ZAYIF OLAN BENİ NASIL KİLOLU GÖSTERİYORDU ANLATAMAM :))




HEMEN ALDIM MAKASI ELİME ÖN ORTADAN BOYDAN BOYA KESTİM HİÇ ACIMADAN


SONRA TIĞ ÖRGÜ İLE SÜSLEMELER YAPTIM ONU HIRKAYA DÖNÜŞTÜRDÜM


EVDE BİRAZ ARANDIM UYGUN DÜĞME BULAMADIM BU ŞUBAT AYAZINDA DISARI CIKMAMDA MÜMKÜN OLMADIĞINDAN ACİL KURTARICI OJELERİM GİRDİ HEMEN DEVREYE HIRKANIN RENKLERİNDE GRİ-SİYAH RENKLERDİRDİM ONLARI







İŞTE BU SON RESİMDE SON HALİ ESKİ ELBİSEM YENİ HIRKAM



2 yorum:

  1. İşte budur. Bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Anaaammmmmm gitti canim elbiselerimmmm:(( Detoksta bende hic acimadan attim ya onlari... Neyse canim attigim yer cop degildi, en azindan ihtiyaci olanlar faydalanacak:)) (buda benim tesellim olsun:) Valla chic olmus, zaten bu sisko gosteren giysiler ameliyati hakediyor. Bak bide estetik kotu derler:)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.